איך עדכון גוגל פנדה השפיע על שיווק תוכן | שיווק באינטרנט לעסקים

איך עדכון גוגל פנדה השפיע על שיווק תוכן

גוגל פנדה | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים

גוגל פנדה | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקיםאם אתה בעלים של עסק אינטרנטי אשר מנצל תוכן שיווקי תוך הסתמכות על תעבורת מנוע חיפוש אורגני עבור אתר האינטרנט שלך, אתה ללא ספק מרגיש את ההשפעה החדשה של שיפור האלגוריתם של שגרמו להתדרדרות של אתרים מסוימים בדירוגי מנוע החיפוש.

עדכוני הפנדה מוקדם יותר השנה, לדברי הבלוג של גוגל תוכננו באופן מדויק יותר לזהות את איכות האתר, ואשר אילץ בלית ברירה  בעלי אתרי אינטרנט רבים להקדיש תשומת לב רבה יותר לשיטות של קידום אתרים איכותיים.

במאמץ לספק למחפשים את התוצאות הטובות ביותר, ולתגמל מפרסמי תוכן איכותי גוגל מעבירה יותר תעבורה רלוונטית. לכן, גוגל הציגה, "שיפור אלגוריתם החיפוש אשר מיועד לעזור לאנשים למצוא תוכן איכותי יותר בחיפושיהם". אם לשיפור זה היה השפעה פחות חיובית על האתר שלך יש לני כמה עצות עבורך,

ביסודו של דבר, החדשות הטובות הן שאיכות, תוכן סמכותי מתוגמל הרבה מעבר לתוכן משוכפל, רדוד או לקוי. אלו המעוניינים בתעבורת חיפוש אורגני צריכים לפסוע קדימה ולספק תוכן כתוב היטב, מדויק, רלבנטי למבקרים באתר שלהם.

מה לא השתנה על-ידי עדכוני פנדה הוא החשיבות הקריטית לרלונטיות, איכות התוכן והסמכות של תוכן האתר.

מדוע עדכון האלגוריתם היה נחוץ?

גוגל מפעילה אלגוריתם מורכב בכדי לקבוע את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר ולחזור אל המחפש. חישוב מורכב זה קובע את הסדר שבו מופיעים אתרי אינטרנט בדפי תוצאות מנוע החיפוש. למרות שאלגוריתם החיפוש של גוגל הוא סוד, לאורך זמן מומחי קידום אתרים, מצאו רמזים כיצד לעקוף אותה, ולכן  גוגל החליטה לשנות את כללי המשחק.

מה עליי לעשות עכשיו כדי להבטיח דירוג מנוע חיפוש גבוה ותעבורה לאתר שלי?

ודא כי תוכן אתר האינטרנט שלך הוא באיכות הגבוהה ביותר. אם אתה לא מומחה בנושא של אתר האינטרנט, ניתן לשכור כותב עצמאי מוסמך אשר יפיק תוכן סמכותי, ובעל ערך עבורך.

הימנע משכפולים, כתיבת מאמרים על אותו נושא ורק שינויים קטנים אן במילות המפתח.

ספק תוכן מקורי המכיל מחקר מקורי, ניתוח או דיווח שלך בנושא, במקום לנסות להגיע לדרוג במנועי החיפוש עבור מילות מפתח ספציפית.

ליצור תוכן רב ערך, שימושי, רלוונטי ואשר מציג באופן עקבי את הסמכותיות והידע שלך בנושא.

לא לשבור את הטקסט של המאמר עם המון פרסומות אשר נוטים להסיח את דעת הקורא ולהפחית את איכות החוויה שלהם.

תן תשומת לב לאיכות האתרים אשר יש לך קישור אליהם ולהם אליך, קבל קישורים מאתרים אחרים בעלי אימות דירוג גבוה ו המכילים תוכן רלוונטי עבורך.

מנהלי אתרים של גוגל מסיעים בפורומים המכילים המון מידע שימושי לגבי הנחיות האיכות שלהם, עם עצות כיצד ניתן לשפר את אתר האינטרנט שלך. התמקדות בשיטות SEO, מרימה את האיכות של האתר שלך, עבור אספקת מידע מהימן, שימושי למבקרים, והופכים להיות סמכות מהימנה בנישה שלך ותסייע להבטיח כי האתר שלך לא יושפע לרעה על-ידי עדכוני פנדה.

אז מה הצעד הבא שלך? ספר לי כאן למטה….
 

Morning Dough
דילוג לתוכן