הסיבה המרכזית מדוע המוצר או השרות שלך אינו נמכר | שיווק באינטרנט לעסקים

הסיבה המרכזית מדוע המוצר או השרות שלך אינו נמכר

דף מכירה | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים

דף מכירה | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקיםמהו התסכול האולטימטיבי של בעל עסק? הקדשת זמן  לבלוג שלך ואתה עוקב אחרי עצות פופולאריות, אתה עושה כל מה שאומרים בבלוג שלך בגלל שבלוגרים ידועים אמרו לעשות את זה ושזה עבד עבורם. נראה שהכל הולך בצורה חלקה, ולכן אתה מחליט לקחת קפיצה קדימה, ולהקים דף מכירה עבור שירות או מוצר חדש.

ולאחר מכן אתה ממתין. אם תעלה דף מכירה, הלקוחות יבואו, נכון?

עמוק בתוכך אתה יודע יותר טוב. זוהי לא הדרך להפוך את הבלוג שלך לעסק.

ייתכן שאתה כותב מדהים. יכול להיות שיש לך מנויים שאפילו אוהבים אותך.

אבל הסיבה המרכזית שהמוצר או השירות שלך אינו נמכר:  דף המכירה שלך מחורבן!!!

אל תרגיש רע מדי. יש המון כותבים טובים שאין להם מושג איך לכתוב דף מכירה, ובוודאי כתיבה טובה ומוכרת עבור האתר שלהם. זה ההבדל האמיתי בין בעל בלוג, לעסק אינטרנטי. לעסקים אינטרנטיים יש צורת כתיבה המיועדת לקהל היעד שלהם. לבלוגים אין.

אם אינך יודע כיצד לדבר ולהציע פתרון לבעיה, פתרון הייחודי רק לקהל היעד, אתה מוכן לבדיקת מציאות!!!

למרבה המזל, לא קשה להבין מה לא בסדר עם הכתיבה באתר. להלן הבעיות העיקריות של כתיבה שיווקית מול הלקוחות שלך, אולי חלק מהדברים נשמעים לך מוכרים :

4 סיבות מדוע הכתיבה שלך מחורבנת

1.    אתה לא יודע עם מי אתה מדבר.
2.    אתה לא יודע איך לדבר איתם.
3.    אף אחד לא יודע מה אתה בעצם מוכר.
4.    אף אחד לא יודע למה אתה מוכר מה שאתה מוכר.

זה נשמע פשוט מאוד, אך בבדיקה מעמיקה של כל אחד מהסעיפים האלה מתברר שאתה צריך לדעת את העסק שלך לעומק, פנימה והחוצה. כאן, לרגע אני הולך להדריך אותך דרך כמה תרגילים שאני עושה עם הלקוחות שלי, כדי להראות להם את הטעויות הנפוצות הללו.

1 – אתה לא יודע מי אתה מדבר.

כן, זה הכל אודות קהל היעד שלך. אם אתה לא ציירת עדיין פרופיל/דמות של הלקוח שלך, עשה זאת, גם החברות הגדלות עושות זאת ומשמשות בהם.
כאשר הייתי צריך  לפתח את הצד העסקי של הבלוג שלי, מצאתי את עצמי לעיתים קרובות משוחח  שיחות עם דניאלה, (דמות הלקוחה שלי) אשר מוצמדת למעלה ליד השולחן שלי. (אני אוהב את דניאלה. היא כמו החבר הכי טוב שלי.)
יצירת תמונה אישית מעניקה לך רעיון ברור, מפורש אל מי אתה מדבר. אז היכן להתחיל? זה קל. כאשר אתה חושב אל מי אתה רוצה לדבר, מי הדמות הראשונה שקופצת לך לראש? אל תשפטו את האינסטינקט הראשון-רק תוציאו  את זה החוצה על נייר.
מי הם? מהם האהבות והתחביבים שלהם? מה הם לא אוהבים? התמקד בפסיכוגרפיה, זוהי הדרך הכי קלה לסווג את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ברשת, הם הבסיס של כמה אנשים ימצאו אותך. הם מחפשים תשובה לבעיה שלהם – והם ימצאו אותך.
כמובן שתמונת הלקוח הפוטנציאלי יכולה להתפתח ולשנות לאורך זמן, זה נורמלי.

2 – אינך יודע כיצד לדבר איתם.

יש סיבה שזה נאמר שוב ושוב בשיווק באמצעות בלוגים: דבר עם אדם אחד. מדוע? כי אם מדברים לאדם אחד, באפשרותך לענות על  הצרכים והרצונות באופן ספציפי. על-ידי דיבור לצרכי אדם  בודד, סביר להניח שהקורא יחוש ויבין. והצורך להבין היא אחת התשוקות האנושיות העמוקות ביותר.
אז, דבר עם אדם יחיד! כתוב פוסט/מאמר עם מחשבה על אדם יחיד שיקרא את המאמר ויאהב מה שאתה עושה. לאחר מכן, כתוב מחדש את דף המכירה שלך, והראה להם איך השירות שלך פותר את הבעיה שלו בצורה מלאה יותר – כי אתה מבין מה שהוא צריך.

3 – אף אחד לא יודע מה אתה בעצם מוכר.

אני לא מאמין בלדבר לקהל שלך כאילו הם חסרי מוח. זו איננו האדם שברצונך לקיים איתו שיחה, ברצונך ליצור קשר עם האדם המבין את הנושא שאתה מדבר עליו.
עם זאת. זה לא אומר שאדם מדהים זה צריך להבין את דעתך. צריך להסביר בדיוק מה אתה מוכר. אל תשאיר מקום לניחושים.
האם אתה מוכר מוצר אינפורמטיבי? איזה סוג? באיזה מדיה (ספר אלקטרוני, הקלטות mp3, וובינרים, וכו ') האם זה לשימוש? כמה מילים או עמודים בספר? ניתן לקבל או לראות פרק חינם כדי להחליט אם זה בשבילי?

הדבר החשוב ביותר בדף המכירה שלך, הוא בעיה וכיצד פתרת אותה.

מפתחות לזיהוי המוצר או שהשרות כוללים:
* המחיר
* הבעיה שאתה מסייע להם לפתור
* הפתרון שאתה מציג (הוא לא סוד – ורצוי שהם ידעו אותו)
* השיטה המדויקת כיצד לעזור להם לפתור את הבעיה שלהם
* כל מה שהם אמורים לקבל ברכישה

4 – אף אחד לא יודע מדוע אתה מוכר מה למכור שלך.

זה ההבדל בין טקטיקות שיווק ועסקים מבוססי קשר:
ספר לי את שלך, מה אתה מקבל מתוך זה? מדוע אתה מציע שירות זה? האם זה רק בגלל השורה התחתונה?
אז מהו המניע שלך? צור רשימה של כל הסיבות, אישיות או מקצועיות, מדוע אתה מוסיף את הצעה הזו לשולחן של האנשים. בחר את הטובות ביותר, ודבר איתם עם הקהל שלך! הם יאהבו אותך בגלל זה.

כתיבה עסקית נכונה יוצרת עסקים גדולים, ודא שיש לך את הסיפור העסקי הרצוי, באפשרותך לשנות את המשחק. הבלוג שלך יכול להפוך לעסק- אך עליך להתחיל ולהתייחס אליו כמו לעסק בתור התחלה.

ספר לי מה עובד או לא עובד עבורך בדף המכירה שלך וכיצד תשפר אותו בעקבות פוסט זה….

 

Morning Dough
דילוג לתוכן