בניית רשימות תפוצה: 7 אסטרטגיות מנצחות לבניית רשימת התפוצה שלך | שיווק באינטרנט לעסקים

בניית רשימות תפוצה: 7 אסטרטגיות מנצחות לבניית רשימת התפוצה שלך

הגדלת רשימות תפוצה| שיווק באינטרנט לעסקים

הגדלת רשימות תפוצה| שיווק באינטרנט לעסקים אם אתם רק מתחילים עכשיו עם שיווק באינטרנט, או אם אתם עושים את זה כבר מזה זמן מה ולא התמקדת בבניית רשימת התפוצה שלכם, יכול להיות שאתם סובלים מתחושת החמצה, אתם מכירים את הסימנים, הרגשת צביטה בשיפולי הבטן שלכם כאשר אתם מבינים בדיוק כמה אתם מפסידים, וכמה כסף אתם עוזבים על השולחן כי אתה לא צריך רשימת תפוצה משלך.

מטרת מאמר זה היא לתת לכם כמה רעיונות ואסטרטגיות שאתם יכולים ליישם מיד ולהתחיל לבנות את רשימת התפוצה שלך. וכשזה מגיע לבנות את רשימת התפוצה שלך יש המון עצות המסתתרות מסביב שם בחוץ. חלקן עשויות לומר שכמה שהרשימה יותר גדולה כך זה יותר טוב, ולעומת זאת חלק יגידו שזה לא משנה הכמות אלא הקשר שלך עם המנויים.

האמת נמצאת בשתי העצות – צריך רשימה גדולה וצריך מערכת יחסים בריאה

בואו נתחיל עם שבע אסטרטגיות המגדילות  את הרשימה במנויים, כך שאפשר יהיה להתחיל בתהליך של טיפוח מערכת יחסים הדדית מועילה עמם.

להשתתף באירועים
אירועים הם הזדמנות מצוינת עבורכם כדי להשיג מנויים ממוקדים לרשימת התפוצה שלך. ודאו כי למתנה שאתם מחלקים יש ערך אמיתי, וודאו שהוא ייחודי בכך שהוא מכיל מידע המקושר לאתר שלך בתוכו, כך שכאשר המנויים ירצו לשתף אותו, גם אחרים יוכלו למצוא את דרכם אל האתר שלכם.

שיתוף ספרים אלקטרוניים
כתוב ספרון אלקטרוני קצר ומלא במידע, בעל ערך שימושי על הנישה שלך או בתעשייה. המכיל תשובות לשאלות הבוערות של הקהל שלך, והנותן להם פתח לפעולה וכי יפתה אותם לבוא אל אתר האינטרנט שלך כדי לקבל יותר מאיפה זה הגיע. רשום את הספרון במדריך ספרים אלקטרוניים הדורש שם ואימייל לפני ההורדה שלו.

ארח וובינר – הדרכה אינטרנטית
בחר נושא חם בתעשיה שלך וארח סמינרשת חינם. חלוק עם קהל המאזינים תוכן שימושי המסייע ליצור את ביקוש למוצרים והשירותים שלך. דרוש שם וכתובת דואר אלקטרוני כאשר נרשמים לאירוע, וודא כי אתה מיידע אותם כי הם גם התווספו לרשימת הדוא"ל שלך.

חלון קופץ להכנסת פרטים עם הכניסה הראשונה לאתר שלך.
אולי אתה רוצה לבדוק את זה ולראות איזה סוג של תוצאות אתה מקבל כי זה משתנה לפי קהל היעד.

מקם תיבות רישום לתפוצה ברחבי האתר שלך
ודא כי תיבות הרישום שלך אינן מוסתרות. ושים אותן בכמה במקומות שונים על גבי דפי האתר שלך, כך שאנשים יכולים בקלות להירשם.

השתמש "בהזמן לחבר "
כאשר אדם נרשם לאתר שלך, ספק לו טופס אשר בו הוא יכול למלא פרטים ולהזמין חברים להרשם לאתר גם כן.

פשוט תשאלו!
הקפד לשאול את הקוראים שלך האם הם מעוניינים להירשם לרשימת הדוא"ל שלך. כמו קריאה לפעולה, בקש מהקוראים לקחת מספר דקות כדי להירשם לניוזלטר הדוא"ל שלך, כך שהם יכולים להישאר מעודכנים לגבי מה שקורה בעסק שלך.

בחר אחת מאסטרטגיות אלו ונסה אותם כדי לראות אם אתה מקבל יותר מנויים לרשימת התפוצה שלך.

אשמח לקרוא את תגובתך כאן למטה

 

תגובה אחת בנושא “בניית רשימות תפוצה: 7 אסטרטגיות מנצחות לבניית רשימת התפוצה שלך”

סגור לתגובות.

Morning Dough
דילוג לתוכן