למה לבצע אופטימיזציה לדפי נחיתה במטרה להגדיל את ההמרה ממדיה חברתית | שיווק באינטרנט לעסקים

למה לבצע אופטימיזציה לדפי נחיתה במטרה להגדיל את ההמרה ממדיה חברתית

איתי פז | יעקב איתי סמלסון | שיווק ומכירות באינטרנט לעסקים

איתי פז | יעקב איתי סמלסון | שיווק ומכירות באינטרנט לעסקיםהאם אתה רוצה יותר המרות מתנועה המגיעה ממדיה חברתית?

האם אתה משתמש בדפי נחיתה?

ניתוב תנועה ספציפית ממדיה חברתית לעמודי נחיתה רלוונטים עוזרת להגדיל משמעותית את תוצאות ההמרה של העמוד ולייצר יותר לידים ו/או מכירות עבור העסק שלך

למה להשתמש בדפי נחיתה?

אחת הטעויות הקלאסיות של בעלי עסקים הינה הזרמת תנועה ממדיה חברתית לעמוד הבית של האתר (שלא לדבר על טעות קטסטרופאלית נוספת של שימוש בפרסום ממומן כדי להביא מבקרים לעמוד הבית).

בניגוד לדף הבית המלא בהסחות דעת (וכך צריך להיות) עמודי נחיתה הינם דפים ספציפים, בתוך האתר שלך או לפחות תחת הדומיין שלך, שיש להם מטרה ספציפית ורק מטרה אחת בלבד, ללא הסחות דעת.

הרעיון מאחורי דפי נחיתה – גולש מגיע לעמוד, מבקשים ממנו לעשות את הדבר היחיד שאתה רוצה שיעשה – ואם לא מתאים לו – שילך…..

השם של הדף, דף נחיתה נובע מכך שגולש מוצא קישור שלך ברחבי המדיה החברתית, לוחץ עליו ונוחת על העמוד ולכן קיימת חשיבות גדולה להתאים את המסר בעמוד הנחיתה למקור ממנו הגיעה התנועה במטרה להגדיל משמעותית את ההמרה של העמוד.

התאם את עמוד הנחיתה למקור התנועה ולקהל שלך

אנחנו מאוד מקווים שאתה יודע מי הוא קהל היעד שלך… עכשיו נניח שיש לך מוצר או שירות המתאים לטווח גילאים של 18 עד 55. נהוג לחלק את הגילאים הללו לכמה טווחי גילאים – למה? מאחר והמסר לכל טווח גיל הוא שונה!

המסרים השיווקים שישכעו אדם בגיל 18-24 לרוב שונים מהותית מהמסרים שישכנעו אדם בגיל 35-45 ובטח בגיל 45-55.

ברגע שאתה מייצר עמוד נחיתה שונה לכל קהל או תת קהל אתה יכול לדייק את המסר שלך אחרת אתה חייב לכתוב את המסרים בצורה שיתאימו לכולם….וזה כידוע לא באמת קיים.

הרי מה הלקוח הפוטנציאלי שלך רוצה? הוא רוצה להרגיש שמבינים אותו! שמדברים אליו באופן ישיר! שיש לך כבעל עסק את הפתרון המדוייק לאתגר שלו – ואת זה ניתן לעשות רק באמצעות מסר ממוקד ולא כללי.

בצע ניסוי מפוצל A/B לדפי נחיתה

היחיד שקובע מה עובד ומה לא עובד הוא…..הלקוח הפוטנציאלי שלך!

זאת נקודה מאוד חשובה! בעוד שרבים חושבים שהם יודעים מה הלקוחות שלהם צריכים, בסופו של דבר רק הלקוח הפטנציאלי שלך, המגיע לעמוד נחיתה, קורא את הטקסט, משתכנע ו-עושה את הפעולה שביקשת ממנו לעשות (המרה) קובע מה עובד.

עכשיו, נניח שיצרת 2 עמודים המבקשים מהלקוח הפטנציאלי שלך לעשות אותו הדבר, ואתה מביא לכל עמוד 100 מבקרים. הראשון מייצר 10 המרות והשני מייצר 23 המרות – זה אומר שהעמוד השני עובד יותר טוב, 230%! יותר טוב! וואו!

רק תחשוב על זה, אתה מביא תנועה ממדיה חברתית ואם אתה מביא לעמוד הראשון אתה מפסיד בכל פעם 230% המרות! רוב בעלי העסקים בכלל לא מודעים לעובדה זו ולא בודקים את עמודי הנחיתה שלהם.

על ידי יצירת עמודי נחיתה שונים, בהם ניתן לבדוק כל דבר החל מכתיבה שיווקית, מבנה העמוד, צבעים, פונטים, תמונות ועוד ניתן להגדיל משמעותית את התוצאות שלך מבלי להגדיל את כמות התנועה לעמוד.

לסיכום

ניתן להגדיל משמעותית את התוצאות שלך על ידי מיקוד המסרים שלך למקור התנועה, למאפיינים דמוגרפיים של קהל היעד שלך וביצוע בדיקות וניסויים למציאת העמוד האפקטיבי ביותר

ככל שתייצר עמודים טובים יותר המותאמים באופן אפקטיבי ואטפטימאלי לקהל היעד שלך תייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

הצעד הבא שלך!

אנחנו רוצים להזמין אותך לאירוע "יש לי לקחות חדשים עבורך" בו תלמד עוד שיטות וכלים כיצד להגדיל את התוצאות של העסק שלך – לחץ כאן עכשיו לקבלת כל הפרטים

נשמח לקרוא מה לקחת מהפוסט ואיך אתה הולך ליישם זאת בעסק שלך

בהצלחה

איתי ויעקב

Morning Dough
דילוג לתוכן