האם הפינגווין של גוגל נשך אותך? | שיווק באינטרנט לעסקים

האם הפינגווין של גוגל נשך אותך?

גוגל פינגווין | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | טראפיק פורמולה | Traffic Success

גוגל פינגווין | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | טראפיק פורמולה | Traffic Successאחרי גוגל פנדה, הגיע זמנו של הפינגווין להפחיד את בעלי באתרים, גוגל הכריזה ב 24 לאפריל על עדכון הפינגווין (מעניין איזה עוד חיות הם מכינים לנו), לפי מקורות מוסמכים בגוגל, עדכון זה יתמקד באתרים אשר מייצרים תוכן רב במטרה לעבוד על מנוע החיפוש או אשר לא עומדים בקריטריוני האיכות שנקבעו על ידי גוגל.

השאלה הגדולה עכשיו היא האם גם האתר שלך כבר נפגע מהעדכון האחרון, כדי למצוא את התשובה, אתה יכול להיכנס לתוך האנליטיקס של האתר שלך ולהתחיל לבדוק את התנועה האורגנית (תנועה המגיע מהחיפוש בחינמי בגוגל)  החל מתאריך 24 לאפריל 2012, אם יש הפחתה בתנועה לאחר 24 באפריל זה ברור שגם האתר שלך בנפגעים.

להלן מספר טיפים אשר ניתן להשתמש בהם כדי להתאושש או כדי למנוע פגיעה מהפינגווין של גוגל.


אל תרמה משתמשים

זה לא משנה אם האתר שלך נפגע מעדכון הפינגווין או לא, קבע לך כהרגל שאתה לא תרמה, כשאתה יוצר דפי אינטרנט, התמקד במתן ערך למשתמש, בדוק שדפי האינטרנט שלך נותנים ערך אמיתי לגולש, פותר את בעיותיהם ומשמח אותם.


המנע מקיצורים כדי לשפר SEO

מתברר שתפקיד כל העידכונים החדשים של גוגל להראות לנו שאין נוסחת קסם או קיצורי דרך כדי להעלות את הדירוג של האתר שלך בין  לילה, אל תעשה טריקים מלוכלכים או זולים כדי לטפס במילת מפתח בסולם דירוג ה-SEO, ובו בזמן שים לב למילים של גוגל: אל תיתפס בטרנדים של ה-SEO.
בנה פרופילים באופן טבעי (במטרה לקבל קישורים נכנסים)

השתתפות בהונאה מפוקפקת של בניית קישורים יכולה לעלות לך ביוקר. רשתות לבניית קישורים או רשתות בלוגים כבר נמצאים על הרדאר של גוגל! ודא שפרופיל שאתה יוצר במטרה לקבל קישורים חוזרים על האתר שלך לא נראים מניפולטיביים או לא כשרים. התמקד בבניית פרופילים באופן טבעי בלבד!


אל תשלח בקשות אוטומטיות לגוגל

שליחת בקשות אוטומטיות למנועי החיפוש של גוגל תוך שימוש בתוכנה אשר אינה מאושרת לשימוש, הינה בניגוד גמור לכללי איכות ההתנהגות שנקבעו על ידי גוגל, אם אתה משתמש בתוכנה כזו ששולחת בקשות ומחפשת דפי אינטרנט, אתה הופך למטרה.


המנע מתוכן משוכפל במהירות

אם יש לך כמה דפים באתר אשר יש בהם תוכן משוכפל, אתה צריך להפטר מהם במהירות האפשרית, תשכח את העבר, כיום, אי אפשר להשאיר תוכן דומה עם קצת שינויים במילות המפתח בדפי האתר שלך.

הפינגווין של גוגל  למעשה מטפל בספאם, אם האתר שלך נפגע על ידי עדכון זה, אתה צריך לעבור מחדש על האתר שלך ולהפטר מכל פעילויות הזבל במהירות האפשרית, מאחר וזה עדכון אוטומטי ללא אפשרות לאינטראקציה, לא יהיה ניתן למלא בקשות לשיקול מחדש, כל מה שבאפשרותך לעשות כדי להתאושש זה להיות אתר נקי מספאם.

אשמח לקרוא את תגובתך ואיך נערכת לקראת החיה החדשה של גוגל – הפינגווין!

2 תגובות בנושא “האם הפינגווין של גוגל נשך אותך?”

סגור לתגובות.

Morning Dough
דילוג לתוכן