בלוג | שיווק באינטרנט לעסקים

בלוג

למה לבצע אופטימיזציה לדפי נחיתה במטרה להגדיל את ההמרה ממדיה חברתית

איתי פז | יעקב איתי סמלסון | שיווק ומכירות באינטרנט לעסקיםהאם אתה רוצה יותר המרות מתנועה המגיעה ממדיה חברתית?

האם אתה משתמש בדפי נחיתה?

ניתוב תנועה ספציפית ממדיה חברתית לעמודי נחיתה רלוונטים עוזרת להגדיל משמעותית את תוצאות ההמרה של העמוד ולייצר יותר לידים ו/או מכירות עבור העסק שלך

למה להשתמש בדפי נחיתה?

אחת הטעויות הקלאסיות של בעלי עסקים הינה הזרמת תנועה ממדיה חברתית לעמוד הבית של האתר (שלא לדבר על טעות קטסטרופאלית נוספת של שימוש בפרסום ממומן כדי להביא מבקרים לעמוד הבית).

בניגוד לדף הבית המלא בהסחות דעת (וכך צריך להיות) עמודי נחיתה הינם דפים ספציפים, בתוך האתר שלך או לפחות תחת הדומיין שלך, שיש להם מטרה ספציפית ורק מטרה אחת בלבד, ללא הסחות דעת.

הרעיון מאחורי דפי נחיתה – גולש מגיע לעמוד, מבקשים ממנו לעשות את הדבר היחיד שאתה רוצה שיעשה – ואם לא מתאים לו – שילך…..

השם של הדף, דף נחיתה נובע מכך שגולש מוצא קישור שלך ברחבי המדיה החברתית, לוחץ עליו ונוחת על העמוד ולכן קיימת חשיבות גדולה להתאים את המסר בעמוד הנחיתה למקור ממנו הגיעה התנועה במטרה להגדיל משמעותית את ההמרה של העמוד.

התאם את עמוד הנחיתה למקור התנועה ולקהל שלך

אנחנו מאוד מקווים שאתה יודע מי הוא קהל היעד שלך… עכשיו נניח שיש לך מוצר או שירות המתאים לטווח גילאים של 18 עד 55. נהוג לחלק את הגילאים הללו לכמה טווחי גילאים – למה? מאחר והמסר לכל טווח גיל הוא שונה!

המסרים השיווקים שישכעו אדם בגיל 18-24 לרוב שונים מהותית מהמסרים שישכנעו אדם בגיל 35-45 ובטח בגיל 45-55.

ברגע שאתה מייצר עמוד נחיתה שונה לכל קהל או תת קהל אתה יכול לדייק את המסר שלך אחרת אתה חייב לכתוב את המסרים בצורה שיתאימו לכולם….וזה כידוע לא באמת קיים.

הרי מה הלקוח הפוטנציאלי שלך רוצה? הוא רוצה להרגיש שמבינים אותו! שמדברים אליו באופן ישיר! שיש לך כבעל עסק את הפתרון המדוייק לאתגר שלו – ואת זה ניתן לעשות רק באמצעות מסר ממוקד ולא כללי.

בצע ניסוי מפוצל A/B לדפי נחיתה

היחיד שקובע מה עובד ומה לא עובד הוא…..הלקוח הפוטנציאלי שלך!

זאת נקודה מאוד חשובה! בעוד שרבים חושבים שהם יודעים מה הלקוחות שלהם צריכים, בסופו של דבר רק הלקוח הפטנציאלי שלך, המגיע לעמוד נחיתה, קורא את הטקסט, משתכנע ו-עושה את הפעולה שביקשת ממנו לעשות (המרה) קובע מה עובד.

עכשיו, נניח שיצרת 2 עמודים המבקשים מהלקוח הפטנציאלי שלך לעשות אותו הדבר, ואתה מביא לכל עמוד 100 מבקרים. הראשון מייצר 10 המרות והשני מייצר 23 המרות – זה אומר שהעמוד השני עובד יותר טוב, 230%! יותר טוב! וואו!

רק תחשוב על זה, אתה מביא תנועה ממדיה חברתית ואם אתה מביא לעמוד הראשון אתה מפסיד בכל פעם 230% המרות! רוב בעלי העסקים בכלל לא מודעים לעובדה זו ולא בודקים את עמודי הנחיתה שלהם.

על ידי יצירת עמודי נחיתה שונים, בהם ניתן לבדוק כל דבר החל מכתיבה שיווקית, מבנה העמוד, צבעים, פונטים, תמונות ועוד ניתן להגדיל משמעותית את התוצאות שלך מבלי להגדיל את כמות התנועה לעמוד.

לסיכום

ניתן להגדיל משמעותית את התוצאות שלך על ידי מיקוד המסרים שלך למקור התנועה, למאפיינים דמוגרפיים של קהל היעד שלך וביצוע בדיקות וניסויים למציאת העמוד האפקטיבי ביותר

ככל שתייצר עמודים טובים יותר המותאמים באופן אפקטיבי ואטפטימאלי לקהל היעד שלך תייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

הצעד הבא שלך!

אנחנו רוצים להזמין אותך לאירוע "יש לי לקחות חדשים עבורך" בו תלמד עוד שיטות וכלים כיצד להגדיל את התוצאות של העסק שלך – לחץ כאן עכשיו לקבלת כל הפרטים

נשמח לקרוא מה לקחת מהפוסט ואיך אתה הולך ליישם זאת בעסק שלך

בהצלחה

איתי ויעקב

למה וידאו היא הדרך האפקטיבית להזרמת תנועה בחינם לאתר

איך סרטוני וידאו יאפשרו הזרמת תנועה חינמית

תנועה בחינם | תנועה לאתר | שיווק באינטרנט לעסקים | טראפיק פורמולה | Traffic Succssסרטוני וידאו הינם בעדיפות עליונה לכל אחד שמבקש לשווק את עצמו במהירות ובחינם ברשת, מאחר והם אהובים מאוד גם על אנשים ובעיקר על מנועי החיפוש, סרטוני וידאו הינם דרך מצויינת להגיע לאנשים, אנשים אוהבים לראות וידאו ולא לקרוא מאמר, זה מהיר יותר עבורם להבין ולקלוט את המידע בדרך זו.

כשאתה מכין וידאו עליו להיות קצר וקולע, על סרטון הווידאו להראות לאנשים מי הדמות מאחורי המוצר או השרות לתת להם ערך כלשהו ולהביא אותם לאתר שלך, הם הופכים אותך לדמות שאפשר לסמוך עליה,

את הווידאו שאתה מכין, עליך להעלות לאתרים כמו יוטיוב או פייסבוק, קפה דה מרקר, פליקס ועוד, ולא לשכוח להכניס את כתובת האינטרנט שלך (דף נחיתה) בתוך סרטון הווידאו וגם בתיאור סרטון  הווידאו הכתוב שיהפכו ללינקים ישירים לאתר שלך, כך אנשים יוכלו להגיע לאתר שלך בקלות ובמהירות. ללא הקשת כתובת האתר בדפדפן שלהם.


השימוש בסרטוני וידאו במדיה החברתית

שיווק באמצעות הווידאו או פרסום באמצעות הווידאו היא גם סוג של שיווק במדיה חברתית שאנשים מסוגלים לקבל בהבנה, כי אם הסרטון שלך נותן ערך ולו הפעוט ביותר אנשים יעבירו אותו בינהם.

סרטוני וידאו הינם הדבר החם ביותר היום ברשת להזרמת תנועה חינמית לאתר שלך וחייבת להיות באסטרטגיות השיווק שלך, לתרבות שגדלה על צפיה בטלויזיה, ראיית וידאו ושימוש ברשתות חברתיות, השימוש בווידאו לצורך הזרמת תנועה לאתר היא דרך אידיאלית ויותר חשוב מכך חינמית להעביר את המסר.

אנשים אוהבים להעביר בינהם סרטונים מעניינים, ואם הווידאו שלך טוב הם יעבירו אותו בינהם, יחלקו אותו עם חבריהם וישתפו אותו בפייסבוק וטוייוטר .


הבן את החשיבות בשיווק בווידאו

אם לא הגעת מכוכב אחר אתה צריך להבין כי עתיד העסק שלך תלוי בפרסום בווידאו, כמות סרטוני הווידאו העסקיים המועלים לאתרים כמו יוטיוב צומחת מיום ליום, לכן סרטון וידאו מהווה מקור משיכה לאתר שלך  ובמיוחד לקהל היעד שלך, אתה לא צריך להתאכזב אם צופים בו עשרות או מאות או אלפי צופים שמתעניינים בו ולא 3,000,000 צופים כמו בסרטונים של זמרים או תינוקות צוחקים.

סרטון טוב המכיל ערך יזרים תנועה חינמית לאתר שלך, השקע את הזמן הדרוש וצור אותו, פעולה זו תשתלם בטווח הקצר ובוודאי שלטווח הארוך, זכור, היום לאנשים אין את הזמן ויכולת הקשב לקרוא מאמר ארוך הם רוצים אותו קצר ומלא תובנות וערך.


אשמח לקרוא כיצד וידאו מזרים תנועה לאתר שלך

חולם על קידום אתרים באמצעות תנועה ממוקדת?

קידום אתרים | מאמרים | שיווק באינטרנט לעסקיםאז תפסיק לחלום, תתחיל לעבוד ותחייה את התנועה הממוקדת הזורמת בשצף קצף אל האתר.

אחת הדרכים המרכזיות להשיג תנועה רבה וממוקדת לאתר שלך היא לכתוב ולהכניס מאמרים חדשים לאתרים כמו ארטיקלס, רידר, קפה דה מרקר ועוד.
כל מאמר מהווה נקודת כניסה אשר יכולה לחזק את העניין של הקוראים ולקשר אותם אליך ואל העסק שלך.

הנה 7 טיפים אשר יעזרו לך ללא מאמץ להגדיל את התנועה לאתר שלך:

1.    תהיה נבון בבחירת הקישורים – בחר את הקישורים אשר משרתים אותך ואלו שלא משרתים אותך בחוכמה. נסה לצמצם את הקישורים לאלו החשובים ביותר ואל תכלול יותר מאשר אחד או שניים אשר רלוונטיים למאמרך. ניתן להשתמש בקישורים לא רלוונטיים אם אתה רוצה להתייחס למקור, אבל הם מוציאים החוצה מהמאמר שלך ומהאתר שלך.

2.    הצג רעיונות מקוריים –  זה יאפשר לך להיות הראשון אשר ידון על הנושא בנישה שלך, אל תאבד את המיקוד שלך במסע להפוך למומחה בנושא בתחום בו בחרת לעסוק.

3.    התייחס לכל מאמר כאילו הוא נקרא על ידי קהל חדש – התמקד במבקרים אשר לא קראו שום דבר מהמאמרים שלך בעבר, כשתעשה זאת, תגדיל את סיכוייך ליצירת קשר עם קהל זה, אתה צריך להיות נינוח כדי לנסות סוגים שונים של כתיבה על מנת לקבוע איזה סוג עובד בצורה הטובה ביותר עבורך ועבור הקהל שלך.

4.    בצע מחקר מילות מפתח ארוכות – חקירת מילות המפתח תספק לך את התובנות איך בדיוק אתה מגיע לאנשים חדשים בתוך הנישה שלך. יכולים להיות מאות, אולי אפילו אלפי גולשים באינטרנט אשר מחפשים אינפורמציה דומה למה שאתה מספק, הם לא מתחבאים, אתה פשוט לא מצאת אותם עדיין. חקור את מילות המפתח ובמיוחד מילות מפתח ארוכות כדי לראות היכן מילות המפתח הנוכחיות ממוקדות ותישאר פתוח להשתמש במילות מפתח אחרות כדי להגיע לקהל חדש.

5.    הבן את אורח החיים של מאמר – בטווח הארוך, מאמרים חסרי זמן, מביאים תנועה יציבה, סוגים אלו של מאמרים  צריכים להיות המיקוד העיקרי שלך. השתמש בהם כדי לבנות את הבסיס של מלאי המאמרים שלך. מאמרים רלוונטיים לזמן מסויים ,יכול להיות שיביאו יותר צופים במהירות, אבל כמות הצופים החדשים תרד במשך הזמן.

6.    התייחס לקהל שלך – מי הקהל שלך? אם אתה מתחיל לכתוב מאמר בלי להיות מסוגלים לענות על שאלה זו, אתה יכול לכוון לכיוון הלא נכון עם תוכן המאמר שלך, ניתוח סטטיסטי של הקהל הקיים תעזור לך לקבוע את צורת הכתיבה שלך, את אורך המאמר, וכמה פרטים לכלול.

7.    השאר מכוונן לטרנדים – קח את הזמן להגיע למלות מפתח עדכניות, אם אתה רק מתחיל, נסה את כלי העזר לחקירת מלות המפתח כשל גוגל. ברגע שיש לך מלאי מאמרים, אתה יכול למצוא את הסטטיסטיקה מתוך חשבונות אתרי המאמרים או מתוך השרות של גוגל אנליטיקס כדי לקבוע את מילות המפתח הפופלריות ביותר. השתמש במה שלמדת בהחלטות לכתיבת המאמרים שלך.

עכשיו, קח את הטיפים הללו ושלב אותם בכתיבת ושיווק המאמרים שלך, כדי שחלומך על תנועה רבה וממוקדת לאתר האינטרנט שלך תהפוך למציאות.

איזה עוד חלומות או סיוטים יש לך על שיווק מאמרים? השאר תגובה כדי לחלוק ואולי נוכל לעזור.

 

4 צעדים להתגבר על הפחד שלך

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | תנועה לאתרלכל אחד מאיתנו יש פחד….

אבל מה זה פחד?

באופן מפתיע, פחד הינו צפיה לכאב בעתיד!

אנחנו מייצרים היום את הרגש שנקרא פחד, את הכאב שנוצר ממנו, על משהו שעוד בכלל לא קרה – מדהים!

והפחד מתעורר בכל פעם שאנחנו רוצים לעשות משהו חדש, משהו שונה, כאשר אנחנו רוצים לצאת מאזור הנוחות שלנו ולהגיע לתוצאות חדשות.

באופן קבוע, הפחדים, עולים בשיחות האימון והליווי שאני עורך וחלק מהפגישה מוקדש כולו לחיזוק דפוסי החשיבה כדי לאפשר לנוע קדימה למרות הפחד.

כאשר אדם חווה פחד, לרוב ההתנהגות תהיה אחת מ-3

  • להתקפל ולברוח
  • לקפוא
  • להלחם ולנוע קדימה

לאיזה קבוצה אתה שייך?

לצערי, רוב האנשים חברים בקבוצה הראשונה או השניה…

להלן 4 צעדים שתוכל ליישם במיידית בחייך כדי להתגבר על הפחד שלך

צעד ראשון – קבלה

נשמע מגוחך אבל הצעד הראשון מתחיל בקבלת הפחד – בקבלה שיש פחדים, שלי יש, שלך יש ולכולנו יש פחדים, שזה טבעי לפחד, ולקבל את העבודה שאם אתה רוצה להשיג תוצאות חדשות ולצאת מאזור הנוחות שלך – יהיו פחדים.

זהו מנגנון הגנה שהמוח מייצר לאור השינוי הצפוי – אז קבל באהבה את הפחד

צעד שני – התייצב מולו

ברגע שקבלת את הפחד עכשיו הרבה יותר קל לנהל אותו.

כדי להתמודד עם משהו אתה קודם כל צריך לקבל אותו ואז תהיה מסוגל גם להתייצב מולו, ולדמיין שהוא נמצא ממש מולך, בינך לבין המטרה שלך.

צעד שלישי – לחבק

בואו נסתכל על זה עכשיו מזווית שונה, אם הפחד התעורר כתוצאה ממטרה חדשה שאנחנו רוצים להשיג, אז אפשר להתייחס לפחד כמשהו מאוד מרגש – זהו סימון שאנו עומדים להשיג תוצאות חדשות!

אתה יצרת את הפחד – אז אם הוא כבר מימלא שם אז מה דעתך לחבק את העבודה שהוא מייצג קפיצת מדרגה בחייך והשגת מטרות חדשות?

צעד רביעי – דחוף ועבור אותו!

זהו השלב שלך לעשות את הצעד קדימה, ולדחוף את הפחד העומד מולך בינך לבין המטרה שלך, ההצלחה שלך.

ברגע שתעשה זאת – אתה תדע בוודאות – זה אפשרי

ואז בפעם הבאה יהיה לך הרבה יותר קל לעשות את הצעד הבא – למרות הפחד

כדי לגדול, להתפתח עליך למתוח את הגבולות שלך, עליך לצאת מאזור הנוחות שלך, ולכן קבל באהבה את הפחד, התייצב מולו, חבק את המשמעות שלו ו…..עבור אותו לעבר הצעד הבא שלך

בהצלחה!

10 הדברים המחבלים ביום העבודה שלכם – אם אתם מאפשרים!

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | תנועה לאתרעל פי המגזין "פסיכולוגיה היום" המושג "ניהול" מוגדר:

היכולת לתכנן לשלוט כיצד תבזבז את שעות העבודה היומיות שלך כדי להשיג בצורה אפקטיבית את היעדים שלך"

וואו! שימו לב!

מצד אחד – בזבוז הזמן – מצד שני – השקעה אפקטיבית במה שמקדם אותכם לעבר היעדים שלכם

וכאן בדיוק נשאלת השאלה – עד כמה אתם מנהלים את הזמן שלכם?

עד כמה אתה נשאבים ל-1001 דברים אחרים ומגלים פתאום שהזמן נגמר….

זהו אחד מהנושאים המרכזיים שאני עובד איתם עם הלקוחות שנמצאים איתי בליווי אישי – לא פחות חשוב מעוד טכניקה או כלי להבאת לקוחות לעסק 🙂

אתם מוזמנים לקרוא את המאמר ולשתף אותי איזה מאותם 10 מחבלים שולטים ביום שלכם

Time management and self discipline have always been challenging at best and are the top skills that people struggle with the most. Inconsistency to plan, schedule, manage and control your time can sabotage your work day, affect your self esteem, your productivity and results on so many levels.

Psychology Today defines time management as:

“. . .the ability to plan and control how you spend the hours in your day to effectively accomplish your goals.”

Pretty simple right?

היה ב-10 Things That Sabotage Your Work Day Focus If You Allow It.

 
 

80% מהצרכנים מעדיפים למצוא פתרון באמצעות תוכן! (וידאו בפנים)

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | תנועה לאתרתוכן הוא המלך! ואם צריך עוד הוכחות, מחקר חדש מראה ש80% מהצרכנים מעדיפים למצוא מידע על החברה באצמעות תוכן ו-70% אומרים שהם מכירים יותר לעומק את החברה אחרי שרואים תוכן שלה

האם התוכן שלך נמצא בעדיפות ראשונה?
 
 

According to the Roper Public Affairs report (PDF), 80% of consumers prefer to find out about a company through articles than through advertisements. And 70% said they feel like they know a company better after reading their content.

היה ב-Create Engaging Content: Don't Be Content With Bad Content.

גם אם התשובה היא כן! אתה חייב לבנות אסטרטגיה לכתיבה והפצת תוכן – אחרת אתה משאיר כסף על השולחן ונותן למתחרה שלך את ההזדמנות לגרוף את הקופה!

אז מה צריך לעשות?

קודם כל כתוב תוכן איכותי! תוכן על הנישה שלך, על התחום שלך, על הצרכים, הכאבים, התסכולים של קהל היעד שלך – המנע מלדבר רק על עצמך ועל המוצר/שירות שלך – תן ערך! לא פרסום עצמי.

דאג לייצר תוכן שיגרום למעורבות של קהל היעד שלך – שירצה לשתף, לכתוב תגובה, להיות חלק מהקהילה שלך!

דאג להפיץ את התוכן שלך ברחבי המדיה החברתית – כמו שצריך (כן! צריך לדעת איך עושים את זה נכון)

ולא פחות חשוב – בדוק! נתח את הנתונים, מצא מה עובד עבורך ומה לא, ומה שעובד – שכפל! ושכפל ושכפל!

אשמח לקרוא מהי אסטרטגיית התוכן של העסק שלך:

ולסיום, המנע מלתת פתרונות בסגנון זה……

כיצד לחשוב אסטרטגית באמצעות תשאול עצמי

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | תנועה לאתרמתי בפעם האחרונה עצרת לרגע ובנית אסטרטגיה המובילה לתוכנית פעולה?

האם אתה נוהג לשאול את עצמך שאלות המובילות מחשבה אסטרטגית?

שאל את עצמך:

  • כיצד להפוך מבקרים באתר לנרשמים לרשימת התפוצה
  • כיצד להפוך נמענים ברשימת התפוצה ללקוחות
  • כיצד להפוך לקוחות לשגרירים
  • כיצד לגרום ללקוח לקנות ממך עוד ועוד ועוד

במאמר זה תוכל ללמוד כיצד תשאול עצמי יעזור לך לחשוב אסטרטגית ולהגדיל את התוצאות העסקית שלך

As small business owners we’re great at many things, but strategy is usually not our strong suit.

Early on in my marketing career, I was struggling with a strategic issue and my supervisor told me I needed to “think more deeply.” That didn’t help one bit.

In the small business world, we tend to operate in a “ready, fire, aim” way. And that’s ok, that’s what gets stuff done. That’s where a lot of innovation comes from. That’s why small businesses can be nimble and solve real-life problems faster than big businesses and that’s what moves our economy forward.

But, the transition from small business to sustainable company requires strategy.

היה ב-How to Think Strategically, By Asking Yourself Questions.

3 מודלים של חשיבה במדיה הדיגיטאלית

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | תנועה לאתרעולם המדיה הדיגיטאלית או המדיה חברתית בשמה העכשווי יוצר הזדמנות נפלאה לבעלי עסקים להשיג חשיפה שבעבר לא יכולנו להשיג אותה.

למעשה, שימוש מושכל במידה הדיגיטאלית מאפשר לנו לרתום 3 מודלים של חשיפה

  • חשיפה עצמית – באמצעות שימוש בערוצים שבבעלות שלנו כגון יוטיוב, פייסבוק וכו'
  • חשיפה נרכשת – אחרים מדברים עלינו
  • חשיפה בתשלום – באמצעות פרסום ממומן

במאמר זה תלמדו בהרחבה על המודלים השונים ועל ההזדמנות העסקית עבורך

Definition: Owned Earned Paid Media

This phrase is simply a framework for how to organize and execute your marketing:

Owned media is when you leverage a channel you create and control. This could be your company blog, YouTube channel, your website, or even your Facebook page. Even though you don’t strictly “own’ your YouTube channel or your Facebook page, you do control them and don’t have to pay for basic usage.

Earned media is when customers, the press and the public share your content, speak about your brand via word of mouth, and otherwise discuss your brand. In other words, the mentions are “earned,” meaning they are voluntarily given by others.

Paid media is when you pay to leverage a third-party channel, such as sponsorships and advertising on third-party sites.

היה ב-What Is "Owned, Earned and Paid Media"?.

4 טיפים לשיפור הפעילות במדיה החברתית

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | תנועה לאתרמדיה חברתית עובדת וזאת עובדה אולם רק אם עושים זאת נכון!

במאמר מצויין מפורטים 4 דרכים לשפר את הפעילות שלכם במדיה החברתית

  • השקיעו זמן בבנית רשת קשרים וחברים רלוונטית לעסק שלך
  • חפשו דרכים יצירתיות להיות שונים מהמתחרים שלכם
  • ספקו במה לאחרים – יש עוד אנשים חוץ מכם
  • היו חברתית, דאגו ליצר שיחה במדיה החברתית

 

Social media can be an important tool for small businesses and a way to spread their message about their products and services. But to use social media effectively, you must first understand the rules for success. Social media triumphs depend on so many factors. But there are some “big hairy audacious goals” you can set for yourself.

They do require extra effort – but they will make your social media campaigns shine.

These aren’t quick fixes. But they will move you from a mediocre social presence with few followers and little interaction, to a vibrant network of engaged connections ready to spread your message.

היה ב-4 Big Hairy Audacious Goals Social Media Triumphs.

 

 

 

 

 

 

Morning Dough
דילוג לתוכן