אודות יעקב איתי סמלסון

שיווק באינטרנט לעסקים

צונאמי של לקוחות חדשים | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים | תנועה לאתריעקב איתי סמלסון הינו בעל מעל ל- 30 שנות ניסיון בפיתוח מערכות, הדרכה ושיווק בתפקידים בכירים בהיי-טק של מערכות כספים בחברות הכי גדולות בשוק הישראלי והבינלאומי.

יעקב הינו מנטור בינלאומי לשיווק עסקים באינטרנט, מוביל עסקים להצלחה תוך יצירת זרימת לקוחות אוטומטית ויצירת הכנסות גבוהות. יעקב הנו מאמן בכיר בקבוצת Success Group, מפתח שיטת טראפיק סקסס להזרמת אלפי מבקרים לאתר ומחבר הספר “צונאמי של לקוחות חדשים". יעקב מתמחה בניהול ובניה של תהליכים אוטומטיים, לרבות מערכי תנועה, וובינרים ובניית תהליכי השקה עוצמתיים. ומשמש כזרוע הביצועית של ההשקות המצליחות ביותר בישראל של עשרות מוצרים מצליחים שלו והשקות של המנטורים הטובים והמובילים בישראל.

יעקב הינו אוטוריטה עיסקית, טכנולוגית בעל הכירות מלאה של הכלים, השיטות, והאסטרטגיות ההופכות כל עסק למצליח בתחומו. יעקב מכיר בדיוק מה עובד, מה לא עובד והכי חשוב הוא יודע להעביר את הידע בצורה עוצמתית, פשוטה וקלה – כך שכל אחד יוכל ליישם בעצמו. המוטו של יעקב – מיינדסט להצלחה ועשייה חמה תוך יישום תהליכים אוטומטיים יביאו יותר לקוחות והרבה יותר כסף לכל אחד שרוצה.

סופר, כתב את הספר הייחודי – "צונאמי של לקוחות חדשים"

מלווה עסקים רבים בבניית תהליך המרה מנצח של גולש ללקוח, באמצעות הכשרות מקוונות ותוכניות ליווי.

בין לקוחותיו הרבים, איתי פז, ערן שטרן, גיל פרץ, ניר דובדבני, עומר דורון, זהר עמיהוד, ד"ר אריה ארליך, ועוד רבים נוספים.

יעקב הקים את בנתיב הרוח – מרכז טיפולי בתחום הרפואה המשלימה. כמנטור בתדרי התחברות מחדש, הוביל יעקב את בנתיב הרוח למקומות הראשונים בגוגל, בפייסבוק, ביוטיוב ועוד, להזרמת תנועה אוטומטית לחלוטין על טייס אוטומטי, לאורך זמן, ולהפיכת הגולשים לכסף ולקוחות תוך שימוש בטכניקות מתקדמות וניתוח נתוני הגולשים.

ההצלחה העסקית והשיווקית באינטרנט של בנתיב הרוח הובילה לקבלת פניות אין סופיות של בעלי עסקים אחרים שביקשו ללמוד כיצד לייצר תהליכי שיווק אפקטיבים באינטרנט וכיצד להפוך גולשים ללקוחות.  יעקב בחר להרים את הכפפה וכיום הוא משקיע את כל זמנו בהפצת הידע הרב באמצעות הדרכה וליווי בעלי עסקים במגוון דרכים ובהם קורסים אינטרנטיים, כנסים ותוכניות ליווי המזניקות את העסק ומבצעות שינוי משמעותי בכמות המבקרים והלקוחות בעסק

הייחודיות של יעקב מגיעה מעשייה מעשית – מה שנקרא ללכלך את הידיים – קודם לעשות ורק אחר כך ללמד.

החזון של יעקב הוא לאפשר לעסקים למשוך לקוחות בקלות וביעילות, וליצור שיווק אפקטיבי המבוסס ברובו על "טייס אוטומטי!"

מדד ההצלחה היחיד של יעקב הוא יותר לקוחות משלמים בעסק שלך!