רענון תוכן הוא המפתח לתנועה בחינם | שיווק באינטרנט לעסקים

רענון תוכן הוא המפתח לתנועה בחינם

גוגל קפאין | תנועה בחינם | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקים

גוגל קפאין | תנועה בחינם | יעקב איתי סמלסון | שיווק באינטרנט לעסקיםגוגל עשתה שינוי מהותי אשר ישפיע על התנועה לאתר שלנו וישאיר את אנשי השיווק האינטרנטי תוהים " מה לעזאזל קרה לאסטרטגיה הSEO שלי?"

לפני כחודש גוגל הודיעה על שינוי שעשתה באלגוריתם החיפוש ואשר יתייחס לתוצאות החיפוש שלך כמו ליצור במכולת, וידרג  אותם לפי "רעננותם".
לדברי גוגל, שינוי זה ישפיע על35% מכלל החיפושים באמצעות גוגל, זה יוצא בערך מיליארד חיפושים ביום אולי יותר.

עדכון "קפאין" של גוגל, מדרג גבוה יותר תוכן טרי כאשר הוא קשור לאירועים חוזרים או נושאים חמים.
לדוגמה, אם היית מחפש "סדרה של העולם", גוגל באופן אוטומטי יניח שעשית חיפוש לקבלת מידע אודות שנה זו,  לא "הסדרה של העולם 1911".

אם אתה לא אוהב את תוצאות החיפוש הישן, אתה עומד לאהוב את אלגוריתם החיפוש החדש של גוגל. אם אתה משווק דיגיטלי שהתוכן שלו עבר את תאריך התפוגה, אתם תרצו לרענן את התוכן ואת הגישה שלכם.
אתם תצטרכו לאמץ את האסטרטגיה של משק חקלאי הכולל יותר תוכן טרי. ייתכן שתצטרכו גם לשתול גינה חדשה.

במילים אחרות, זהו זמן להגיע פורה ויצירתי!

האלגוריתם החדש הוא חלק מהשליחות של גוגל להעדיף תוכן לגיטימי ומעודכן יותר. אם רוב התנועה של המבקרים באתר שלך בוחרת לקרוא סקירות על הסמארטפון החדש של אפל, או על מבני הנדל"ן החמים ביותר, עליך לוודא שזה מה שאתה מספק.

תוכן טרי הוא המפתח… ודחיפה חזקה במדיה חברתית לא תזיק גם.

קידום התוכן הטרי שלך על-ידי קישור אליו דרך פייסבוק, טוויטר תסייע למשתמשים למצוא את דרכם אל הלידים החמים ביותר. תנועה חינמית זו תסייע לגוגל לדעת כי  התוכן שלך הוא לא רק טרי, אלא גם סמכותי.

בסופו של דבר, אנחנו רוצים לקבל את תוצאות החיפוש הטובות  ביותר והמעודכנות ביותר. זוהי המטרה והמהות של גוגל, לכן הם כל כך מוצלחים.

רוב המתחרים שלכם לא יקחו לתשומת לבם את ההודעה הזו, יהיו כאלו שיתלוננו ויבכו על זה , אבל לא יעשו שום דבר.

הודעה זו יוצרת הזדמנות ענקית עבורך. לשאוף להיות המשאב הטוב והמעודכן ביותר בשטח שלך, ובתמורה תתוגמלו על ידי מערכת הדירוג מסיבית של גוגל.

ספר לי איך אתה הולך להערך בעקבות השינוי של גוגל….
 

Morning Dough
דילוג לתוכן