למה חשוב שתבין מהו המונח SEO וכיצד הוא יתרום למשיכת לקוחות | שיווק באינטרנט לעסקים

למה חשוב שתבין מהו המונח SEO וכיצד הוא יתרום למשיכת לקוחות

SEO, מנוע חיפוש, תוכן איכותי, מאמרים, פוסטים, קישורים,

SEO, מנוע חיפוש, תוכן איכותי, מאמרים, פוסטים, קישורים,

מה זה SEO?
התרגום המילולי הוא Search Engine Optimization או בעברית, התאמת התכנים למנועי החיפוש. סך הפעולות שצריך לעשות באתר, בדף הראשי, בתכנים, בפוסטים על מנת שמנועי החיפוש ימצאו, יאתרו, יקראו ויאהבו וידרגו את האתר במקום גבוה.

כיצד מתבצע החיפוש?
מנועי החיפוש מפעילים רובוטים, תוכנות קטנות וחכמות אשר סורקות מיליוני דפים בכל יום, מאתרות את התכנים, ובונים אינדקס ענק של כל אותם דפים, תוך ציון רלוונטיות, חשיבות, עד כמה הגולשים אוהבים את התוכן ועוד.

כל אותם פרמטרים, מסתתרים מאחורי נוסחה סודית, ולא ממש ברורה, אולם היא זאת שבסופו של דבר מדרגת את הדפים במנוע החיפוש, כאשר מבצעים חיפוש.

בעולם יש מנועי חיפוש לרוב, מנוע החיפוש הרלוונטי בעיקר לפעילות הישראלית הוא גוגל.

אז מה עושים?
קודם כל, הרבה תוכן, תוכן איכותי, תוכן בעל ערך, שהגולשים אוהבים, קוראים ומפיצים.

אל תנסו לכתוב את התוכן עבור מנועי החיפוש, גוגל מתפתח כל הזמן, ולומד את ה"תרגילים" מעניש, חד וחלק!

דאגו לכתוב תוכן המניע את הגולש לפעולה, אפילו אם הפעולה היא להשאיר תגובה או להפיץ לחברים, דאגו לכתוב כותרת טובה ושלבו בה את מילת המפתח המרכזית הקשורה לתוכן.

שלבו בתוך התוכן את מילות המפתח העיקריות בצורה טבעית והשתמשו במילות מפתח נוספות, הקשורות לעולם התוכן, אולם באופן טבעי.

הוסיפו קישורים פנימיים בתוך התוכן ובסוף התוכן לתכנים דומים / משלימים אחרים בתוך באתר, בצורה כזאת הגולש ינוע בתוך האתר, יעבור בן התכנים השונים, ומנועי החיפוש יאתרו את רשת הקשרים הפנימיים.

השקיעו ברישום האתר באינדקסים חינמיים ברחבי הרשת אשר יזרימו תנועה לאתר, ועוד יותר השקיעו בהפצת תכנים (שונים מהתכנים שבאתר) במידה החברתית, פייסבוק, לינקטאין, קפה דה מרקר, עסקים עושים עסקים, אתרים מאמרים, פורומים ועוד.

בצעו מחקר מילות מפתח, גוגל מספק כלי מילות מפתח, כלי חינמי (כרגיל) שיאפשר לכם לבדוק מה הם מילות המפתח בנישה שלכם, מהי התחרות, עד כמה קל או קשה יהיה להשיג את המקומות הראשונים תחת מילות המפתח, מה הן מילות המפתח המדוייקות שיאפשרו לכם לכבוש את המקום הראשון ועוד מידע רב.
לסיכום, אתם חייבים להכניס לאתר כל הזמן תוכן חדש, תוכן איכותי, תוכן אשר הגולש יאהב, ופחות לחשוב על מנועי החיפוש.

התנהגות הגולשים היא זאת שתביא את מנועי החיפוש אליכם בדרך הפשוטה, הקלה והחסכונית ביותר ותמשוך אליכם עוד ועוד גולשים אשר יהפכו ללקוחות.

 

קישורים רלוונטים

פריסה ארצית של גולשים באתר

פייסבוק: איך למצוא את כל החברים בעמוד החדשות

עזרו לנו להשתפר

טיפ מנצח לצמיחה והנעה לפעולה

Morning Dough
דילוג לתוכן